Комплексне обслуговування

Юридична Компанія “Авіс” здійснює комплексне юридичне обслуговування компаній. Комплексне юридичне обслуговування — це надійна кваліфікована юридична підтримка вашого бізнесу, яка дає можливість суттєво зменшити витрати компанії.

Юридичний супровід включає:

  • юридичні консультації;
  • правовий супровід укладення, виконання та розірвання договорів;
  • розробку правових механізмів реалізації інтересів Клієнтів, розробку проектів договорів;
  • розробку внутрішніх документів підприємства (положення про комерційну таємницю, положення про філію, інструкції, правила внутрішнього трудового розпорядку, трудові угоди, накази, інші документи);
  • представництво при проведенні перевірок контролюючих органів;
  • представництво в судах;
  • супровід виконавчого провадження.

Нашим Клієнтам ми пропонуємо один з базових пакетів («Економ», «Стандарт», «Еліт»), враховуючи вимоги та можливості Клієнта.

 

Абонентське юридичне обслуговування «Економ» включає:

  • Усні консультації з питань цивільного, господарського, адміністративного та трудового права — до 10 звернень на місяць, тривалість усної консультації не може перевищувати 1 години.
  • Письмові висновки, підготовка проектів стандартних договорів, внутрішніх документів, заяв, крім претензій, відповідей на претензії, позовних заяв — не більше 10 документів на місяць.

Форми взаємодії: телефон, факс, e-mail або зустріч в нашому офісі.

 

Абонентське юридичне обслуговування «Стандарт» включає:

  • Усні консультації з питань цивільного, господарського, адміністративного та трудового права — до 20 звернень на місяць, тривалість однієї усної консультації не може перевищувати 1 години.
  • Письмові висновки, підготовка проектів стандартних договорів, внутрішніх документів, заяв, крім претензій, відповідей на претензії, позовних заяв — не більше 20 документів на місяць.
  • Участь в переговорах від імені Клієнта — не більш 5 разів на місяць, тривалість однієї участі не може перевищувати 2 годин. Про час та місце проведення переговорів необхідно попередити не пізніше ніж за 24 години до їх проведення;
  • Складання претензій, відповідей на претензії — не більш 10 документів на місяць.
  • Представництво інтересів Клієнта в судових спорах не більше 2 процесів одночасно. Клієнт додатково сплачує відсоток від суми позову при вирішенні спору на його користь. Розмір відсотка залежить від ціни та складності спору (від 2,5% до 10%).

Форми взаємодії: телефон, факс, e-mail, зустріч в нашому офісі, у місці проведення переговорів або у відповідному держоргані.

 

Абонентське юридичне обслуговування «Еліт» включає:

  • Вивчення архіву договорів підприємства.
  • Вивчення установчих, дозвільних та інших документів, які супроводжують господарську діяльність підприємства (ліцензії, сертифікати, свідоцтва та ін.).
  • Оформлення висновку щодо стану договірної бази, кадрових документів, іншого діловодства підприємства з зазначенням неточностей, порушень, пропусків, підготовка рекомендацій щодо усунення останніх, вдосконаленню системи документообігу, приведення її у відповідність із законодавством.
  • Розробка корпоративних та інших документів на підприємстві.
  • Письмові висновки, підготовка проектів договорів, внутрішніх документів, заяв, претензій, відповідей на претензії, позовних заяв — до 30 документів на місяць.
  • Участь в переговорах від імені Клієнта — не більш 10 разів на місяць, тривалість однієї участі в переговорах не може перевищувати 2 годин. Про час та місце проведення переговорів необхідно попередити не менш ніж за 24 години до їх проведення.
  • Представництво інтересів Клієнта в судових спорах не більш 5 процесів одночасно. Клієнт додатково сплачує відсоток від суми позову при вирішенні питання на його користь. Розмір відсотків залежить від ціни та складності спору (від 2,5% до 10%).

Форми взаємодії: телефон, факс, e-mail, зустріч в нашому офісі, у місці проведення переговорів або у відповідному держоргані, також можливий виїзд до офісу Клієнта.

Categories

  • No categories